وبلاگ شخصی بهروز صمدی

در مدیریت منابع انسانی نیاز کلمه کلیدی است.

در این چند سال کار ، آن چه به عنوان خدمات رفاهی و به منظور افزایش رضایت کارکنان دیده ام اکثر قریب به اتفاق بدون در نظر گرفتن نیاز کارکنان بوده است که اتفاقاً چنین خدماتی احتمالاْ موجب نارضایتی کارکنان شده است و بر لزوم تطابق خدمات ارائه شده با انتظارات و نیازهای شخصی کارکنان تاک?د دارد لذا توصیه می شود با بکارگیری و اعتماد به کارشناسان مجرب و اجرای پروژه هایی به منظور شناسایی نیاز رفاهی کارکنان مثل QFD و ... می توان آن چه مد نظر کارکنان است و با در نظر داشتن محدود?ت ها? سازمان تقدیم کرد . متولیان واحد های رفاهی باید در نظر داشته باشند که همه کارکنان به دنبال یک چیز واحد نیستند و به این ترتیب متوجه اثر انگیزشی خدمات متنوع خواهند شد.پس داشتن کارکنان با انگیزه مستلزم  بکارگیری اقدامات لازم برای تقویت این روابط است.

  • بهروز صمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی